Kompletní servis v oblasti stavebnictví a správy projektů

Naše služby

Finanční management

  • Příprava podrobného položkového rozpočtu na základě výkazu výměr
  • Příprava podkladů pro tendr, příp. dohled nad tendrovou dokumentací, hrubý harmonogram
  • Seznam zhotovitelů do výběrového řízení a zadání výběrového řízení
  • Posouzení úplnosti nabídek, jednání s uchazeči, porovnání nabídek z hlediska ceny, kvality a termínů
  • Zpřesňování nabídek výběrového řízení k určení nejpřesnější ceny
  • Doporučení dodavatele, příprava a projednání smlouvy s vybraným dodavatelem
  • Projednání systému klientských změn s vybraným dodavatelem
  • Aktualizace platebního plánu, příprava fakturace zjišťovacím protokolem a kontrola provedených výkonů
  • Sledování změn v projektu a vystavování “Změnových listů” a jejich distribuce
  • Projednání dodatků ke smlouvě o dílo a příprava dodatků k podpisu

Technický dozor investora

  • Detailní stanovení technických a materiálových standardů projektu
  • Dohled nad zapracováním podmínek stavebního povolení (SP) do dokumentace pro provedení stavby (DPS)
  • Dohled nad vypracováním specifikací, návrhy alternativních materiálů z pohledu dodržení předpokládané ceny projektu
  • Kontrola správnosti a úplnosti dokumentace
  • Kontrola kvality provedených prací
  • Kontrola postupu prací a harmonogramu a jeho aktualizace
  • Organizace kontrolních dnů stavby a zpracování protokolu z těchto kontrolních dnů
  • Odsouhlasení předložených vzorků a technologických postupů
  • Dílčí technické přejímky díla
  • Dozor nad potřebnými zkouškami
  • Dozor nad vypracováním dokumentace skutečného provedení
  • Dozor nad odstraněním vad a nedodělků ve stanovené lhůtě a kvalitě
  • Projednání klientských změn se stavbou a dohled nad nimi
  • Koordinace klientských změn na stavbě
  • Organizace potřebných dokladů pro kolaudační řízení (KŘ)
  • Účast při kolaudačním řízení
  • Dohled nad odstraněním vad a nedodělků z kolaudačního řízení ve stanovené lhůtě a kvalitě
  • Dosažení vydání kolaudačního rozhodnutí
  • Předání stavby investorovi, vč. veškeré stavební dokumentace a dokumentace skutečného provedení
  • Předání protokolů o provedených zkouškách, záručních listů apod. potřebných k provozu stavby, zajištění a předání návodů na údržbu
  • Zajištění zaškolení obsluhy a seznámení s technologií provozu

Projektový management

  • Posouzení vhodnosti pozemku k realizaci investičního záměru
  • Výběr architekta, projednání podmínek smlouvy s ním a její příprava
  • Zajištění návrhu stavby, popř. variant, předběžná cena a harmonogram
  • Předběžná jednání s dotčenými orgány
  • Propočet a posouzení návratnosti investic
  • Stanovení rozsahu a podrobnosti projektu pro ÚR, stanovení technických standardů stavby
  • Organizace postupu prací a stavu dokladů s architektem a stanovisek potřebných pro vydání ÚR
  • Sledování a zadání zapracování změn, zpracování speciálních podkladů a doplňků dokumentace pro ÚR
  • Zpráva investorovi o vývoji stanovisek, upřesnění ceny, zhodnocení návratnosti, schválení dokumentace
  • Stanovení technických a materiálových standardů projektu
  • Organizace postupu prací a stavu dokladů s architektem a stanovisek potřebných pro vydání SP
  • Návrhy alternativních materiálů a technologií
  • Zpráva investorovi o vývoji stanovisek, dohled nad zapracováním změn, kontrola úplnosti a správnosti dokumentace
  • Příprava a projednání klientských standardů s investorem
  • Zpracování systému klientských změn
  • Výběr dodavatelů volitelného vybavení – klientských center
  • Koordinace KZ s projektantem a dodavateli volitelného vybavení
  • Spolupráce na vytvoření marketingového plánu
  • Spolupráce při organizaci marketingových podkladů
  • Spolupráce při organizaci právních podkladů – vzorové smlouvy
  • Spolupráce při výběru reklamní agentury a realitního makléře
X

Přihlášení do administrace